Wednesday 21 December 2022

یلدا



 

1 comment:

Anonymous said...

مبارزه مسلحانه:





توجه کنید . گفته میشود در تهران حداقل ۱۰هزار زن و دختر بی حجاب ربوده و به قتل رسیده اند.
۵۰ هزار نفر دستگیر و در اوین زندانی و هزاران نفر در جاهایی مثل اطراف برج افق فردوس زندانی شده اند.
برخی می گویند برج افق و اطرافش مرکز پناه گیری کودتاگران تابستان بوده و برخی می گویند برج افق و اطراف مرکز عملیات و پناهگیری واحدهای اطلاعاتی امنیتي حفظ نظام اسلامی است.

خالی بندی می گویند  ۶۰۰ کشته در کل کشور. و چند اعدامی. شب و روز دختر و زن و گاهی مرد از اوین میاورند کوچه نوزدهم خ ابراهیمی حنوبی  و تجاوز  و شکنجه می کنند و درپلاک ۳ ابوالقاسمی کنی و پ۵  ابوالفضل محمدی و پ۱۷ و۴قدیری و۳ذوالفقاری و۹محسن خلیفه بنی روانی و۱۰داودی و۸بدری و۱۲زبرجدی شهریار ۱۴رستمی و ۲۳ تورج رام وپرشیدی و پورهمت و آذرباد و سعادت و سایر پلاکها اعدام می کنند ودر برج افق و در قسمت در حال احداث و در علی حسینی.

این معدود که مثلا با حکم قاضی دارند اعدام می کنند همش رد گم کردن است! شبی ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر دارتد اطراف برج افق مستقیم توسط سپاه و پلیس برای تجاوز و قتل به محله ها می فرستند.


توصیه می کنم قیام مسلحانه را آغاز کنید ابتدا باید اسلحه تهیه کنید قیام روزانه یک میلیون دلار اسلحه لازم دارد و :
۱- هر جا حزب الهی دیدید بکشید
۲- پلیس و سپاهی دیدید بکشید
۳- آب مناطق حزب الهی را قرصی کنید
۴- سه استان نفت خیز کرمانشاه و خوزستان و بوشهر نیروهای مردمی چاه ها را بگیرند و زیر قیمت به اروپا یا آمریکا بفروشند تا دست حکومت نیفتد چون روسیه  متحد آخوندها است.
۵- بررسی کنید چرا پلیس های تهران قیافه بور و شبیه روس دارند. انکار یک والدشان افغانی یا ایرانی و یک والدشان روس مو بور بوده و مثلا شبیه قزاق یا ترکمن یا افغانی مو بور هستند.
۶- چراغ های راهنمایی را تخریب تا ترافیک ایجاد شود.
۷- زنان چادری را گروگان بگیرید
۸- آخوندها را قتل عام کنید
۹- مغازه های حزب الهی را کوکتل زده آتش بگیرد یا غارت کنید












گفته میشود به دلایلی ریختن تمام ادارات ۸۰ درصد کارمندان را ربوده یا اعدام کردن و یا می خواهند بحران درست کنند  یا می خواهند مانع براندازی شوند و کارمند ان خاطی که در کودتا یا پس از قیام خوشحالی کردن را اعدام و نیروهای متعهد در وزارتخانه بگذارند.

دیگر حتی اگر اوضاع بدتر شود وقت قیام مسلحانه  است! این ۵۰ هزار نفر زندانی اگر کلاشینکوف داشتند هرکدام ۱۰ نفر کشته بودند اکنون ۵۰۰ هزار حزب اللهی به درک واصل شده بود.